15:13
Kaliteli Görüşmeye Dair
Daha kaliteli görüşme ve çağrılar karşılamak için ses tonunun canlılığına dikkat edilmeli ve sözcük seçimine önem gösterilmelidir.
Telefonda Profesyonel Görüşme-Konuşma nitelik gerektirir.

  • Açılış/Kapanış anonslarına dikkat edilmeli, canlı ses tonuyla konuşulmalıdır.
  • Jargon olarak kabul gören sözcüklerden uzak durulmalı, kullanmamaya özen gösterilmelidir. Örnek bazı jargon kabul edilen sözcükler; mağduriyet, borç, buyurun, aynen vb.
  • Bir görüşmede asla üyelere karşı ses yükseltilmemelidir.
  • Emir kipi kullanılmamalı, kişisel olarak emir ifade etmese de kipler kullanılmamalıdır.

Uygun Cümleler: “Gönderimi yapalım, kutuyu fişten çıkarabilir miyiz, belgeyi gönderirseniz…”

Uygun Olmayan Cümleler: “Kutuyu açın, belgeyi gönderin. Gönderiniz, Faksla yollamanız gerekiyor, Fakslamalısınız…”

  • Görüşmelerde mutlaka ekranla bir bütün olunduğu unutulmamalı, üyelik dışı işlemlerden uzak durulmalıdır.
  • Bütün çağrılarda istek kaydı girmek, telefon-adres teyit etmek zorunludur, unutulmamalıdır.
Daha kaliteli görüşme ve çağrılar karşılamak için ses tonunun canlılığına dikkat edilmeli ve sözcük seçimine önem gösterilmelidir.
Eklentiler: Görsel 1

"Kaliteli Görüşmeye Dair" başlıklı bu blog yazısı, "14.04.2017" tarihinde "" konumunda yazıldı. Bu blog yazısı yazılırken hava durumu dereceydi ve döviz kuru da şeklindeydi.
Yazım günü gelişen olaylar: ""
Kategori: Kalite & Nitelik | Okunma: 932 | Ekleyen: jungnet | Etiket: Kaliteli Görüşmeye Dair, kaliteli görüşme, kalite, profesyonel telefon davranışları | Değerlendirme: 5.0/1
Toplam Görüş: 0
avatar