Anlayış denen olgu, haksızlığa asla boyun eğmek ya da susmak demek değildir ve olmamalıdır.
| Anlayış denen olgu, haksızlığa asla boyun eğmek ya da susmak demek değildir ve olmamalıdır. Anlayış denen olgu, haksızlığa asla boyun eğmek ya da susmak demek değildir ve olmamalıdır. |
Değerlendirme: 0.0/0 |
| Sayaç: 998 | Ekleyen: jungnet | | |
| Toplam Görüş: 0 | |