15:19
Açılış/Kapanış AnonsuAçılış Anonsunda temel kurallar aşağıdaki gibidir.
- Açılış anonsu ilk 3 saniye içerisinde scripte uygun yapılmalıdır.
“İyi günler ben xxx, size nasıl yardımcı olabilirim?”
- Script eksiksiz ve akıcı okunmalıdır.
- Ses tonu en önemli unsurdur. Canlı, tok bir ses tonuyla çağrı karşılanmalıdır.
- Her gelen çağrının günün ilk çağrısı olduğu izlenimiyle karşılanması, üyelerinde kendilerini ilk ve en önemli üye olduğunu hissettirecek şekilde bir anonsun yapılması gerekiyor.
- Üyenin motivasyon ve ruh hali ne olursa olsun, bizim anonsumuzla istediğimiz kıvama çekilmesini sağlamamız gerekiyor. Bu unsur çağrı yönetme kolaylığını sağlayacaktır.
Kapanış anonsunda temel kurallar aşağıdaki gibidir.
- İşlem sonrası yardım anonsu yapılmalıdır.
- Üye kapatmadan çağrı kapatılmamalıdır.
- Üye kapatmaması, çağrıyı unutması durumunda 2 defa anons yapılarak kapatılmalıdır.
- Anons yapılmadan asla çağrı sonlandırılmamalıdır.
- Kapanış anonsunda da se tonu önemlidir. Canlı ve yardımsever bir mantıkla görüşme son bulmalıdır.
- Üyenin görüşme içinde hattan düşmesi durumunda ise mutlaka “Üye Hattan Düştü – İşlem Yapılamadı” istek kaydı girilmelidir.
- Kapanış anonsunda Script kullanmaya özen gösterilmelidir.
“Bizi aradığınız için biz teşekkür eder, iyi günler dileriz.”
"Açılış/Kapanış Anonsu" başlıklı bu blog yazısı, "14.04.2017" tarihinde "" konumunda yazıldı. Bu blog yazısı yazılırken hava durumu dereceydi ve döviz kuru da şeklindeydi.
Yazım günü gelişen olaylar: ""
|
Toplam Görüş: 0 | |