Backoffice Burak ZİLİF'e göre;
Çağrı Merkezindeki İlk Deneyimi:
Bunla ilgili yorum yapacak olursam eğer; İlk heyecan, farklı insanlarla tanışmak ve aldığımız ücret dışında takımıma verdiğim karşılıksız destek ve yardımdan aldığım keyif gerçekten anlatılamaz bir duygu.
Çağrı Merkezinin Bilinmeyen Yüzleri:
Her şeyin bir sorgusu vardır. Haklı olsan da üye ve İşveren %85 her konuda haklıdır mantalitesi vardır. Bu durum iş heyecanını, çalışma arzusunu ve çağrı merkezi kavramını zedelemektedir.
Çağrı Merkezinin Fayda ve Zararları:
Bana olan en büyük faydası Konuşma Tarzı - şekli, Üslup, Dinleme ve Anlama konusunda gerçek hayata kattığı etkidir. Zararlarına gelecek olursak Mesai saatlerinin burada dengesizliği Monitörlerde göz filtresinin olmaması ve gözü yorması oluyor.
Bütün Müşteri Temsilcilerine En Önemli Tavsiye:
Müşteri temsilcilerine en önemli tavsiyem; Üyeyi anlama ve dinlemedir. Eğer bu işlem yapılmazsa çağrıyı yönetemez ve yanlış olgulara yelken açılabilir. Bununla birlikte kayıtlarının etkin incelenmesi ve doğru girdilerin sağlanması önem arz eder. Çünkü sonraki takım üyesi ile görüşen üye müşteri temsilci
...
Devamını Okuyun »