Kalite ve profesyonel müşteri temsilciliği mantığıyla, yaşam kalitesini daimi yükseltme ilkeleriyle ele aldığı bütün profeleri başaran, hedeflere özgün çözümler sunan Müşteri Temsilcisi Alişan ÇABUKER'e göre;
Çağrı Merkezindeki İlk Deneyimi
Bu konuda yorum yapmam gerekirse, ilk heyecan ve beraber eğitim aldığımız iş arkadaşlarımızla birlikte ilk deneyimimizin heyecanı ve verilen destek.
Çağrı Merkezinin Bilinmeyen Tarafı
Bazı unsurların iş kalitesini düşürme etkileri vardır.
Çağrı Merkezinin Fayda ve Zararları
Çağrı merkezinin en büyük faydası; düzgün konuşma, dil, üslup, dinleme ve anlama kavramını gerçekten geliştiriyor olmasıdır. Zararları ise mesai saatlerindeki dengesizlik, denilebilir.
Bütün Müşteri Temsilcilerine En Önemli Öneri
Müşteri temsilcilerine önerebileceğim en önemli öneri; üyeyle konuşurken üyeyi iyi dinlemeli ve sorununu iyi tespit etmelisiniz. Ayrıca doğru adımlar ve işlemler sağlanmalıdır. Bu hem size hem de sizden sonra çağrıyı alacak olan takım arkadaşınıza çok yardım olacaktır. Performansınızı iyi yönde etkileyecek en önemli adım budur.
Alişan ÇABUKER
"İyi Bir Müşteri Temsilcisine Öneri" başlıklı bu blog yazısı, "21.04.2017" tarihinde "Bostancı-Kadiköy/İstanbul" konumunda yazıldı. Bu blog yazısı yazılırken hava durumu dereceydi ve döviz kuru da şeklindeydi.
Yazım günü gelişen olaylar: ""
|
Toplam Görüş: 0 | |