15:28
Kalite: Bekletme Kriteri
Çağrı merkezinde beklet - hold durumunun temel kriteri süre ve ilkelere uygun kullanılmasıdır.

Bekletme unsuruna dikkat etmeliyiz. Bekletmede genel özellikler aşağıdaki gibidir;

  1. Bekletme öncesi üyeye SÜRE-SEBEP belirtilerek üyeden onay alınmalıdır.
  2. En fazla 2 dk bekletilebilir. Bekletme sonrası mutlaka teşekkür edilmelidir.
  3. Bekletmede belirtilen süreye uyulmalı, daha uzun sürecek işlemler için üye hattan alınıp, yeniden bekletme unsurlarına uygun bekletilmelidir.
  4. Bir çağrı içerisinde 2’den fazla kez bekletmeye alınılmamalıdır.
  5. Bir çağrı içerisinde 10 saniyeyi aşan uzun sessizlikler yaşanmamalıdır.
  6. Mümkün mertebe bekletmede Scriptlerle ilerlenmelidir. Misal;

“Benimle beraber 2 dakika hatta bekleyebilir misiniz?”

“Beklediğiniz için teşekkür ederim.”

Eklentiler: Görsel 1

"Kalite: Bekletme Kriteri" başlıklı bu blog yazısı, "14.04.2017" tarihinde "" konumunda yazıldı. Bu blog yazısı yazılırken hava durumu dereceydi ve döviz kuru da şeklindeydi.
Yazım günü gelişen olaylar: ""
Kategori: Kalite & Nitelik | Okunma: 1062 | Ekleyen: jungnet | Etiket: hold kullanımı, çağrı merkezi beklet tuşu, çağrı merkezi müşteri temsilcisi ho, beklet tuşu, bekletme | Değerlendirme: 5.0/1
Toplam Görüş: 0
avatar