15:13
Kaliteli Görüşmeye Dair- Açılış/Kapanış anonslarına dikkat edilmeli, canlı ses tonuyla konuşulmalıdır.
- Jargon olarak kabul gören sözcüklerden uzak durulmalı, kullanmamaya özen gösterilmelidir. Örnek bazı jargon kabul edilen sözcükler; mağduriyet, borç, buyurun, aynen vb.
- Bir görüşmede asla üyelere karşı ses yükseltilmemelidir.
- Emir kipi kullanılmamalı, kişisel olarak emir ifade etmese de kipler kullanılmamalıdır.
Uygun Cümleler: “Gönderimi yapalım, kutuyu fişten çıkarabilir miyiz, belgeyi gönderirseniz…”
Uygun Olmayan Cümleler: “Kutuyu açın, belgeyi gönderin. Gönderiniz, Faksla yollamanız gerekiyor, Fakslamalısınız…”
- Görüşmelerde mutlaka ekranla bir bütün olunduğu unutulmamalı, üyelik dışı işlemlerden uzak durulmalıdır.
- Bütün çağrılarda istek kaydı girmek, telefon-adres teyit etmek zorunludur, unutulmamalıdır.
Eklentiler: Görsel 1
"Kaliteli Görüşmeye Dair" başlıklı bu blog yazısı, "14.04.2017" tarihinde "" konumunda yazıldı. Bu blog yazısı yazılırken hava durumu dereceydi ve döviz kuru da şeklindeydi.
Yazım günü gelişen olaylar: ""
|
Toplam Görüş: 0 | |